-
Hyvinvointia Kotiin
Ilme | Nettisivut | Painotuotteet | Sähköinen markkinointi | Kampanjat | Sosiaalinen media
On ilo työskennellä ihmisten kanssa kenestä näkee, että haluavat kanssaihmisille hyvää. Hyvinvointia Kotiin yritykselle olemme tehneet projekteja markkinointisuunnittelusta yksittäisiin kampanjoihin. Kokonaisuudesta pidetään huolta ja palvellaan eteenpäin menevää asiakasta kaikessa mahdollisessa.
-
Magneeteista asiakaslehteen
Pientä ja isoa, aina tarpeeseen sopivaa painotuotetta olemme heille tarjoilleet. Muuttuvassa ympäristössä digipainomme palvelee uusintapainoksissa eikä suurta erää tarvitse ottaa sisällön jo vanhetessa. Painotuotteet yksistä käsistä ja ilme säilyy kirkkaana ja hyvinvoivana.
-
Webbisaitti
Nettisivustouudistuksen myötä asiakkaan on helppo itse päivittää sivustoa ja hakukoneetkin löytävät sivuston helpommin. Responsiivinen sisältö takaa sivuston toimivuuden mobiililaitteilla.
Käy kurkkaamassa sivusto oheisesta linkistä, tilaa vaikka hyvinvointia kotiisi.

-
Vaikka facebook on tätä päivää ja jo luonnollinen osa yrityksen markkinointia, niin ei ole itsestään selvää, että facebookin tarjoamat mahdollisuudet on yrityksen edustajalle tuttua, varsinkaan kun PK-yrityksessä ei ole erikseen palkattua markkinointihenkilöstä, vaan markkinointi tehdään oman työn ohella.
Kampanjaamme toteuttaessa pidin siitä, että sain riittävän infon nopealla vastausajalla. Kampanja onnistui hyvin ja yhtiö sai näkyvyyttä paljon. Tulemme toteuttamaan mainostoimisto Sepeteuksen kanssa toisenkin kampanjan syksyn aikana.Soile Lilja
toimitusjohtaja
Hyvinvointia Kotiin Oy

-
Yhteenveto
Joku lyhyt yhteenveto esim. Autotallista toimintansa aloittanut kansantanssijalkinevalmistaja sai Sepeteuksen kanssa yhteistyöllä järkeistettyä liiketoimintansa markkinoinnin ja breaikattua globaaleilla markkinoilla. Yritys on nykyään euroopan suurin yritys ja sillä on useiden mijardien liikevaihto.
-
Muut tulokset
- Hommat tuntuu menevän paremmin
- Asiakaslehteen on yleisesti oltu tyytyväisiä
- Euroopan markkinoille pääsyssä onnistuttiin
-
Mitatut tulokset
- Asiakasmäärät kasvoivat 110%
- Myynti kasvoi 200%
- Hiukset kasvoivat
- Oikeastaan kaikki kasvoi, myös kulut